dilluns, 6 d’agost del 2012

Ja s'han acabat?

Doncs sembla que sí.

Tants dies de preparar-ho tot: comprar menjar, revisar ruta, fer tota la paperassa, el material, les activitats... I amb 7 dies tens el resultat de l'esforç de molts mesos:

uns infants, adolescents i joves que són feliços! Què millor que això? haver-ho pogut compartir amb l'arribada dels pares i mares i germans.

Ara toca descansar una mica, però no us equivoqueu: les colònies no han acabat! Encara queden les fotos, rellegir les dedicatòries, les anècdotes per explicar i les ganes per tornar-hi, oi?

Us deixem amb l'himne dels intendents (us recordem que ja portem el mòbil parat).

Cantem sobre la versió de la Tiffany Alvord (de l'original Call me, maybe?)
https://www.youtube.com/watch?v=y-sRaDbVS6Q

Hola, benvinguts són les colònies d'estiu del Casal Claret que estem aprop d'Olot. Sempre amunt i avall, del mòbil sempre pendents per rebre una trucada: som els intendents!

Tenim pilotilles a la carmanyola. Tenim farmaciola però no Coca-cola

- Ei, que m'he perdut, no sé on sóc, aquí tens el número: truca als intendents

- Ei, no puc fer foc i vull menjar. Porta'm pollastre: truca als intendents

- Ei, això em pesa molt, no vull dur tenda, aquí tens el número: truca als intendents

- Ei, tinc un gran bony, com ho faré? no puc caminar: truca als intendents

Hola, benvinguts són les colònies d'estiu del Casal Claret que estem aprop d'Olot. Sempre amunt i avall, del mòbil sempre pendents per rebre una trucada: som els intendents!

Tenim pilotilles a la carmanyola. Tenim farmaciola però no Coca-cola

- Ei, que vaig molt laxat, necessito paper, aquí tens el número: truca als intendents

- Ei, que els nens no dormen, no sé què fer, aquí tens el número: truca als intendents

- Ei, que no em sé els acords d'aquesta cançó. Com tocaré? truca als intendents

- Ei, estic carregat i vull un massatge, aquí tens el número: truca als intendents

Què faries sense l'intendent, sense l'intendent (+ cors lliures: no sobreviuria, no menjaria, etc.)

- Ei, no vull cuinar, i amb tot el morro, aquí tinc el número de l'intendent

- Ei, no tinc cobertura, com ho faré si no puc trucar a l'intendent

- Ei, ja n'estem farts, no som criats, ja us podeu buscar nous intendents

Ja n'estem farts de fer d'intendents (+ cors lliures: volem ser indenpendents, no volem fer més d'intendents, etc.)

Jo apago el mòbil !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada